آموزش تصویری جی پلی | Gplay gaming

همه چی دانلود

همه چیز را از اینجا دانلود کنید!!

آموزش تصویری جی پلی | Gplay gaming

parsa
همه چی دانلود همه چیز را از اینجا دانلود کنید!!

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

آموزش تصویری جی پلی | Gplay gaming

حالا نوبت به ثبت نام میرسد..

بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحه ثبت نام منتقل شوید...

ثبت نام

حالا مطابق عکس جا های خالی را پر کنید...



**توجه داشته باشید که بعد از کلیک بر بروی مربع؛ از شما سوالی پرسید میشود که معمولا از شما میخواهد تصاویری که خواسته را مشخص کنید.. مثلا عکس کیک و چند عکس دیگر است و از شما خواسته کیک هارا انتخاب کنید. شما آن عکس هارا انتخاب میکنید.. **

حالا بازی را اجرا کنید...

برای لاگین کردن مطابق شکل جا های خالی را پر کنید...




حالا روم war III یاDOTA کلیک کنید تا به صفحه روم ها منتقل شوید... وارد روم شوید



حالا در رومایی تقریبا نزدیک به روم های گارنا وارد میشوید که اعداد مشخص شده توضیح داده میشوند ( در پایین )




1.پاک کردن چت
2.استیکر
3.متن نوشته شده در کادر با کلیک بر روی 3 فرستاده میشود
4.هاست ( تعیین مپ و ... ) + در کادر بالا هم هاست ها نشان داده میشوند
5.شروع بازی
6.نام، لول و کلن بازیکن ها
7.جستجو بازیکن
8.اطلاعات اکانت شما
9.مشخص کردن محل بازی ( بعد از بازکردن این تب در قسمت مشخص کردن محل بازی میتوانید بازی را به نرم افزار نشان دهید
.10چت های نوشته شده

اگر سوالی داشتید در قسمت نظرات بنویسید...

باتشکر


نظرات شما عزیزان:

ارسلان
ساعت20:36---15 فروردين 1396
سلام آقا من هرچی تلاش میکنم نمیاره نمیدونم چبکار کنم، جی پلی فیلتره که نمیاره؟؟؟؟من آخه نسخشو از خوده وبسایت با فیلتر شکن گرفتم اما تو نظرات شما گفتین از اون سایت دان کنیم منم همون ارور که گفتن رو میده ممنون میشم خیلی سریع پاسخما توی ایمیلم بدین ، ممنون

hamed
ساعت15:22---12 فروردين 1396
سلام ....من میخواهم اکانت جدید بسازم ولی نمیشه هرچی میزنم نیو اکانت یه صفحه ی پیوند ها بالا میاره

hamed
ساعت15:19---12 فروردين 1396
سلام ....من میخواهم اکانت جدید بسازم ولی نمیشه هرچی میزنم نیو اکانت یه صفحه ی پیوند ها بالا میاره

Ibrahim
ساعت0:36---11 فروردين 1396
سلام خسته نباشید
\\\\r\\\\nمنم دقیقا مشکل اقای پژمان رو دارم وقتی میخام لاگین بشم ارور
\\\\r\\\\nYou used an invalid houser name or password رو میده اکانت جدیدن هم ساختم بازم نتیجه نداد.ممنون راهنمایی کنید
\\\\r\\\\n


Ibrahim
ساعت0:34---11 فروردين 1396
سلام خسته نباشید
\\r\\nمنم دقیقا مشکل اقای پژمان رو دارم وقتی میخام لاگین بشم ارور
\\r\\nYou used an invalid houser name or password رو میده اکانت جدیدن هم ساختم بازم نتیجه نداد.ممنون راهنمایی کنید
\\r\\n


Ibrahim
ساعت0:33---11 فروردين 1396
سلام خسته نباشید
\r\nمنم دقیقا مشکل اقای پژمان رو دارم وقتی میخام لاگین بشم ارور
\r\nYou used an invalid houser name or password رو میده اکانت جدیدن هم ساختم بازم نتیجه نداد.ممنون راهنمایی کنید
\r\n


Ibrahim
ساعت0:32---11 فروردين 1396
سلام خسته نباشید
منم دقیقا مشکل اقای پژمان رو دارم وقتی میخام لاگین بشم ارور
You used an invalid houser name or password رو میده اکانت جدیدن هم ساختم بازم نتیجه نداد.ممنون راهنمایی کنید


danial
ساعت17:47---5 فروردين 1396
سلام gplaye من اصلا باز نمیکنه این ارورو میده
num-am putut conecta la serverul de update.incercati mai tarziu


افشین
ساعت0:41---29 اسفند 1395
داداش سلام داداش ترو قران بگو این روباته چطوری میره چیو باید بزتم کلافم کذده بقران

پوریا
ساعت17:52---25 اسفند 1395
با سلام من جی پلی رو اسم و رمز رو وارد می کنم ولی عرور میده چکار کنم با تشکر O

پوریا
ساعت17:52---25 اسفند 1395
با سلام من جی پلی رو اسم و رمز رو وارد می کنم ولی عرور میده چکار کنم با تشکر O

مهدی
ساعت19:20---20 اسفند 1395
سلام ببخشید نمیدونم چرا جی پلی برا من آبدیت نمیشه ولی برا دوستم میشه و وقتی میرم به سایتش میزنم رو دانلود سایت فیلتر میشه چیکار کنم؟


ebrahim
ساعت14:36---24 بهمن 1395
سلام و وقت بخیر.gplay من ارور میده باز نمیکنه مشکلش چیه؟
پاسخ: سلام.. چه اروری میده؟ و کی ارور میده؟


ارسی
ساعت23:18---1 بهمن 1395
چطور میشه با وار کرافت مناسب بازی کرد هر وقت میخوام وارد بازی شم میگه وار کرافت نا معتبر یا چیزی دیگه لطفا رسیدگی کنید.
پاسخ: سلام. برای آپدیت ورژن وارکرفتتون در سایت جستجو کنید... 1.27 هست


ارسی
ساعت23:18---1 بهمن 1395
چطور میشه با وار کرافت مناسب بازی کرد هر وقت میخوام وارد بازی شم میگه وار کرافت نا معتبر یا چیزی دیگه لطفا رسیدگی کنید.

امیــــــــــــــــــن
ساعت0:28---22 آبان 1395
سلام داش من اکانت ساختم میگه پسورد یا اسم اشتباه هست ایملم فرستادم میرم داخل ایمیل چیزی نییست راهنمایی کنید مرسی
پاسخ: سلام. ایمیل رو درست وارد کردید؟


صالح
ساعت0:48---11 آبان 1395
با عرض سلام و خسته نباشید.
مشکل من در نسب برنامه هست windows man 64b هستش برنامه gplay 32b میخواد من چیکار کنم مشکلم برطرف شه؟


مهیار
ساعت11:16---28 مهر 1395
سلام دوست عزیز. جی پلی من تو روم نمیره و این eror:nu m-am putut conecta la serverul gplay incercati mai tarziu...اپدیت هرکاری کردم تا بحال موفق نشدم
پاسخ: سلام... ورژن قبلی رو پاک کنید.. و ورژن جدید را از همین سایت دانلود کنید... اگر مشکل برطرف نشد.. در انجمن مطرح کنید Forum.gplaydota.ir


poya
ساعت0:07---27 مهر 1395
man har chi talash mikonam nemeyonam acc besazam
پاسخ: سلام... در کدوم قسمت مشکل پیدا کردی؟ مشخصات رو درست وارد کنید و مشخص بشه که Bot نیستین.. اک ساخته میشه و کد تایید به ایمیل ارسال میشه


فرهاد
ساعت12:39---8 مهر 1395
سلام من نمیتونم تو دو تا از روم های ایران جوین شم بقیشم جوین میشم هیچ هاستی رو پیدا نمیکنه

پاسخ: سلام... یکی از تفاوت های جی پلی با سایر کلاینت ها دسته بندی بازیکن ها بر اساس امتیاز ( برد، باخت و لفت ) است.. و اگر امتیاز ورود به روم را داشته باشید میتوانید جوین بدید.. برای مثال اگر شما اسکور بالای 2100 حدودا داشته باشید میتونید روم 1 بازی کنید... بالای 1200 روم 2 و کمتر روم 3...


MOHAMMAD
ساعت10:54---31 شهريور 1395
سلام عزیز.یکی منو بن کرده.میخوام با اکانت جدید برم.تا جی پلی باز میکنم اکانت قبلیم میاد بالا لاگین میشه.چه کنم؟ممنون
پاسخ: سلام دوست عزیز... از بالا سمت چپ جی پلی دیسکانکت کنید .. هنگام لاگین تیک Auto loggin را بردارید.. برای درخواست آنبن به انجمن درخواست بدید forum.gplaydota.ir


bahram
ساعت16:32---31 مرداد 1395
داداش خودت هم اونجایی؟؟

اکانت داری دیگه ؟
اخه من تازه اکانت ساختم کسی رو نمیشناسم که بازی کنم!
بله دارم.. آشنا میشید


ali
ساعت12:15---31 مرداد 1395
سلام وخسته نباشید من وقتی استارت گیم رو میزنم بازی به صورت فول اسکرین باز نمیشه باید چیکار کنم؟

این سوالات مربوط به انجمن هست.. در آنجا مدیران در کوتاه ترین زمان مشکل شما رو برطرف میکنن forum.gplaydota.ir


زحیم
ساعت12:10---31 مرداد 1395
سلام من هر کاری میکنم وارکرافت باز نمیشه حتی از داخل جی پلی هم باز نمیشه دکمه منار هاست رو میزنم میگه !cant start warcraft 3choose a proper game location in configuration tab or start it manualy میشه کمکم کنید خواهش میکنم
سلام.. در انجمن مطرح کنید Forum.gplaydota.ir


مرتضی
ساعت22:15---29 مرداد 1395
داداش میتونی برام یه اکانت بسازی توی g play
آخه من نتونستم بسازم
رفیقام هم نتونستن برای من بسازن
شما نمیتونین؟
اطلاعات هم میدم بهتون اگه نیاز داشتی


pejman
ساعت13:23---21 مرداد 1395
سلام
من وقتی یوز نیم و پسوردمو در جی پلی میزنم ارور you used an invalid username or password
میده اگه میدونین لطفا سریع جواب بدین


مرتضی
ساعت0:28---3 فروردين 1395
سلام
وقتی هاست میگیری چطوری باید ینفر داخل هاست کیک یا سواپ یا... کرد
کمان هاش رو همونجا که هاست میشی نوشته اما کجا باید واردش کرد که انجام بشه؟ممنون
پاسخ: سلام.. همه کد هارو موقعی که مپ را انتخاب میکنید نوشته.. بعضی ها در گیم کاربرد دارند مثل rmk یا ff .. بعضی در لابی یا همون صفحه هاست مثل ab یا swap .. توجه داشته باشید قبل از کد ها فاصله نزده باشید.. و فقط نقطه "." باشد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: گارنابازی آنلاینخرابی گارناحل مشکل سرورسرور گارناجی پلیهمه چی دانلودDetlxbirدانلود بازیدانلود جی پلیdownload GplayGamingآموزش استفاده از جی پلیآموزش تصویریساخت اکانت در جی پلیجایگزین گارناجایگزین آر جی سیRGCGARENAسایت همه چی دانلود

تاريخ : پنج شنبه 15 بهمن 1394 | 13:54 | نویسنده : parsa |
.: Designed By Parsa Oushani:.